vrijdag 23 mei 2008

Binc is blij

Groningen, 23 mei 2008 12.00 uur

Na gister een zware dag te hebben gehad gaat het vandaag een stuk beter. Binc is heel blij met de cadeaus die vandaag bij de post zaten. Hij speelt in bed met de mooie auto en ballon.

Gistermiddag knapte hij gelukkig weer wat op, na een lekker slaapje heeft hij wat fruit gegeten en gedronken. Hij is niet meer misseljk en houdt zijn eten nu gelukkig binnen. Binc en Gwen hebben allebei een goede nacht gehad.

Vanochtend is de dosis morfine verlaagt en vanmiddag wordt dit stopgezet. Morgenvroeg wrdt dan de catheter verwijderd.

Vanochtend is het infuus van zijn rechterhand verwijderd. Nij vraagt nu regelmatig: "Binc beter?".

Nog neit helemaal maar het gaat de goede kant op.


Groet Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo lieve iedereen wat een fijn nieuws!!! dat het in ieder geval alweer zo goed gaat met Binc...ik blijf erbij hij doet zijn naam wel heel erg eer aan....voor jullie (Johan en Gwen)toch ook nog een klein beetje gefeliciteerd met jullie 6 jarig jubileum....en voor de rest kan ik alleen maar zeggen sterkte sterkte sterkte...ik vind het alleen zonde dat ik nu niet jullie kant op kan komen wie weet regel ik nog wat met Asdyne dat we met z'n drieen gaan weet ik zeker dat ze erbij zijn mocht de gup er uit wil komen (hihi) Nou lieve schatten heel veel liefs van Kim

en ook van Amira en Asdyne (schreeuwen ze nu) dikke XXXXXXXXX