vrijdag 26 oktober 2007

BINC houdt nog steeds van KAARTEN

Lieve mensen,


Namens Binc (en onszelf uiteraard) willen we jullie nog bedanken voor de enorme hoeveelheid kaarten, tekeningen, kado's en de hele lieve teksten. Dit alles heeft ons enorm gesteund, woorden schieten tekort om aan te geven hoeveel dit voor ons betekend.

Maar zijn nieuwe kamer is nu nog wel heel kaal en leeg. Wij zouden het leuk vinden als jullie ons weer willen verblijden met wat post.

Adresgegevens:

Universitair Medisch Centrum Groningen,
Wieringa, Binc
L1 kamer 61
Postbus 11120,
9700 CC Groningen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Johan,Gwen,Stijn en Bincy, wij wensen jullie heeel veeeel sterkte en wij gaan weer kaarsjes aansteken, dat alles goed mag aflopen, maar eerst gaan we een kaart voor Binc op de post doen hoor, want afleiding is het beste medicijn...liefs Rob en Marian van Hoorn

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Een tijdje heb ik jullie weblog niet bezocht, maar ik schrok van wat ik las; er is zoveel gebeurd. Wat worden jullie heen en weer geschud, van de ene emotie in de andere. Van vreugde, opluchting en verbazing naar angst en onzekerheid. Knap hoe jullie hier mee omgaan. Het lijkt erop dat er nog heel wat gaat gebeuren ook. Jammer dat een uitje Limburg er niet in zat. Kan me voorstellen hoe belangrijk dat voor jullie is. Fijn dat Stijn wel zijn uitje heeft en ook in de belangstelling staat. Hoe moeilijk om je aandacht te verdelen tussen je zieke kind, waar je continu naast wil staan en je gezonde kind die je wilt beschermen, maar ook zijn aandacht verdient. Ik hoop dat er gauw een eind aan deze zware periode komt.
Ik wens jullie het allerbeste!
Groet Sandra Louwes