donderdag 15 oktober 2009

Jip is thuis

Wat een heerlijk gevoel hadden wij toen wij met Jip lekker slapend in de maxi-cosi de parkeergarage uitreden. Als hele trotse ouders zijn we naar huis gereden.

Jip houdt van autorijden want hij heeft de hele rit heerlijk geslapen. Jip krijgt nu van mama een lekker flesje.

Jip is afgelopen nacht wel wat onrustig geweest. Hij heeft zijn ouders zoals een pasgeboren baby past lekker laten zweten. Vanochtend om 7 uur is hij lekker bij mij op de arm in slaap gevallen en ruim 3 uur geslapen.

Daarna een gesprek met de kinderarts, afscheid genomen van de neonatoloog en de verpleging die ik allemaal wil de bedanken voor de geweldige verzorging, duidelijkheid en eerlijkheid.

Jip huilt ga even helpen, schrijf snel weer,


Liefs Johan

6 opmerkingen:

John, Angelique, Manuel en Elisa zei

Wat fijn te lezen dat jullie nu allemaal thuis zijn! Geniet van alle mooie momenten die jullie nu hebben met zijn allen.

Dick, Monique, Joly en Luna zei

Welkom thuis Jip. Ga lekker genieten van je pappa en mamma en je 2 grote broers.

Anoniem zei

Lieve familie,

Na de afsluiting van de kinderboekenweek op school loop ik met de hond een stukje om. Voor mij draait de wereld door maar voor jullie staat alles even stil. Een periode van intense gevoelens van verdriet en houden van..

Geniet met zijn allen maar heel veel van jullie kleine lieve Jip.

Lieve groet,

Maurits, Marian, Daan, Hidde en Jules (groep 3A) Sietsma

Anoniem zei

we kennen jullie nauwelijks, maar mijn hart staat bijna stil als ik jullie verhaal lees. Heel veel sterkte samen. Pieter (vader van Tijn F5)

Anoniem zei

Lieve Allemaal geniet van elkaar!!!

Wij komen morgen je bewonderen lieve Jip,XXX Amira Eskander en Kim

Anoniem zei

Wat fijn dat Jip thuis is!
Groetjes, Raymon, Miranda & Amar