donderdag 20 september 2007

1000 maal dank!!!!!


Lieve, lieve Allemaal,

Wij hebben net weer een stapel post ontvangen. Het is het leukste maar ook meest emotionele moment van de dag. Ook de reacties op het weblog vinden we erg fijn om te lezen.

Binc vindt de kaarten, de kleine cadeautjes en de prachtige tekeningen en knutsels erg leuk. Nog even en zijn kamer is te klein om alles nog te kunnen ophangen.

Jullie woorden betekenen erg veel voor ons, het geeft ons kracht om positief te blijven. Het is erg fijn om te weten dat wij in deze strijd niet alleen staan.

Woorden schieten tekort om aan te geven hoeveel dit voor ons betekend.

Medisch is er dit moment weinig nieuws. De thoraxchirurg beslist vandaag of de drain uit zijn borst mag. De wond op zijn borst heb ik gisteren kunnen zien, dit zag er erg netjes uit. We hopen dat hij het weekend weer wat op de gang rond hobbelt. De machteloosheid die ik nu voel neemt dan wellicht weer wat af.

Binc en ik hebben vannacht allebei lekker geslapen. Gwen slaapt de komende nacht weer bij hem. Ik twijfel nog of ik vanavond naar de FC ga. Ik weet niet of ik de situatie kan of wil loslaten en eigenlijk kan FC Groningen me ook niets meer schelen (Sorry Ron). Ik zie wel.


Tot Later,


Liefs Johan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Binc,

Ik hoop dat de kanker snel voorbij gaat en dat het goed komt met je. Ik blijf je dagboek lezen, zodat ik weet hoe het met je gaat. Ik heb ook nog een verrassing voor je.
Groetjes van Maarten (7 jr).

Anoniem zei

Lieve Binc, Johan, Gwen en Stijn, We denken heel veel aan jullie en kijken elke dag na het werk meteen op de weblog of er nog nieuws is (ook Tijs). Wat goed dat jullie dit weblog hebben opgezet en ook knap hoe jullie je gevoelens onder woorden kunnen brengen in deze moeilijke situatie. We wachten met jullie mee op de uitslag en hopen, hopen, hopen...Liefs Ellen, Marcel Tijs

Anoniem zei

Lieve Gwen & Jo,

Soms moet je iets dragen dat voor een ander niet te tillen lijkt.

Jullie zijn samen niet alleen. Hou vertrouwen in de toekomst met de liefde om je heen!

Wilma en ik leven intens met jullie mee, lezen dagelijks het laatste nieuws. Jullie zijn een fantastisch team!

Er is post onderweg naar jullie kleine dappere Binc in het umcg en natuurlijk ook post voor Stijn.

Een hele dikke knuf uit Zoetermeer!
xxx Wilma, Fenne & Marc

Anoniem zei

Ik lees elke dag even hoe het gaat met Binc. Goed om te horen dat hij alweer wat praatjes krijgt en de koorts is gezakt.
Ik leef erg met jullie mee en wens jullie dan ook ontzettend veel sterkte in deze moeilijke periode.
Woorden schieten me tekort.

Liefs, Miranda (Dribbel)