zondag 23 september 2007

Hoera, de drain mag er uit!


Hallo allemaal,

Het is vandaag zondag en vandaag(nu) gaat de drain er uit, Gwen heeft het goede nieuws net doorgebeld. De thoraxchirurg heeft vanochtend eindelijk besloten om de drain te verwijderen, iets wij eigenlijk gister al op hadden gehoopt.

De dosering van de morfine is verminderd en om zes uur vanmiddag is hij van alle slangen verlost en kan hij weer vrij bewegen. Wij zijn hier echt heel blij mee. Buiten schijnt de zon en gelukkig doet hij dat vandaag ook in het ziekenhuis.

Het spijt me dat ik gisteren niks heb geschreven maar door de drukte, redelijk veel bezoek (thuis en in het ziekenhuis) en de donorrally in het ziekenhuis, is het er niet van gekomen.

Zaterdag bij de weging bleek Binc 700 gram te zijn afgevallen. De consequentie hiervan is dat als hij zondag niet zwaarder is geworden hij een sonde krijgt.
Dit bracht bij Gwen nogal wat spanning en stress te weeg. Gwen heeft hem gister volgestopt met alles wat hij maar lekker vindt en het resultaat mag er zijn, hij is 300 gram aangekomen.

Ik heb vanochtend een glimlach op mijn gezicht en ga optimaal genieten van deze "Super Sunday".

Ik slaap vanavond in het ziekenhuis en probeer als Binc slaapt nog even wat te schrijven.


Liefs Johan.


niet aankomt

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed om te lezen! En Gwen verwen hem maar lekker hoor!

Geniet van deze dag mooie zonnige dag.

Liefs Angelique (Baloe)

Anoniem zei

Oh wat fijn dat de drain er uit is en dat hij zich lekker heeft kunnen vol eten in alle lekkers.
Ik hoop dat jullie gauw (hopelijk morgen) uitslag krijgen en dat wij allemaal met een glimlach van oor tot oor zullen krijgen (ik heb er een goed gevoel over trouwens).

Blijft vooral schrijven want ik leef en lees iedere dag met jullie mee!!

Dikke knuffel aan de boys.

Groetjes Monique, Dick en Joly

Anoniem zei

What’s in a name.
Word geeft een aantal aardige synoniemen: gozer, macho, stuk, vent. Dat mag dus wel duidelijk zijn; jij hebt je naam mee, jij slaat je er doorheen…
Kanker is voor oude mensen.

Binc is sterk, Binc is flink,
Binc is goed, Binc is Binc!

Johan, Gwen, als ik iets kan doen dan moet je met bellen.
Henk

Liefs van #12

Anoniem zei

Hallo lieve kanjers,
Het doet ons goed om te lezen dat het gister "supersunday" was. Het is fantastisch om te zien hoe sterk jullie zijn. Lieve Johan Gwen Stijn en Binc jullie zijn zo bijzonder voor ons, we slaan ons er doorheen!!

Heel veel liefs en een dikke kus voor jullie allemaal!!

Mark en Kim

Unknown zei

Hey Gwen en Johan, en natuurlijk Stijn en Binc.

Ik werd vanmiddag door Janneke op jullie blog gewezen en vind het echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte en succes de komende tijd.

Liefs Carolien en Jan-jaap