vrijdag 21 september 2007

Iedereen vrolijk!!!!!



Hallo,


Vandaag alleen maar goede berichten. Binc krijgt geen antibiotica meer omdat hij al een paar dagen koortsvrij is.

Binc is vandaag in een opperbeste bui, hij zit weer rechtop en brabbelt er weer lustig op los. Hij heeft inmiddels bijna een doos aarbeien achter de knopen en heeft zelf heel goed meegeholpen met het openen van de stapel post.

De kinderoncoloog Tamminga is nog even langs geweest om te kijken hoe het met onze kerel ging, hij viel prompt in slaap. Er is een hele kleine kans dat wij vandaag nog uitslagen krijgen. Het weekend horen wij zeker niets dus het wordt maandag, dinsdag of misschien wel woensdag.

De thoraxchirurg bekijkt vandaag nogmaals of de drain kan worden verwijderd. Het zou leuk zijn want er zijn allemaal leuke dingen te doen in het UMCG. De donorrally finisht dit weekend in het UMCG, hier zijn allerlei leuke activiteiten aangekoppeld. Wij hopen samen met de jongens hier van te kunnen genieten.

Ik plaats vanmiddag nog wat foto's van Binc en Stijn. Als jullie nog leuke foto's hebben stuur ze dan even naar me door.

Ik wens jullie allemaal alvast een prettig weekend,

Carpe Diem,


Liefs Johan.

6 opmerkingen:

Sybolt zei

Hoi Gwen en Johan,

wat een schok toen Simone vertelde dat ze Gwen in het UMCG was tegen gekomen en dat ze slecht nieuws had. Met ook twee jongens grijpen dit soort berichten je direct bij de strot.
Mooi om te zien dat jullie het blog gebruiken om alle ervaringen, gevoelens en nieuws te delen met anderen. We hebben natuurlijk ook gelezen dat Binc graag post ontvangt. We zullen dan ook snel wat sturen.
Als Gwen nog even wil zien hoe Thijmen er met bril uitziet moet ze even kijken op ons weblog. www.sybolt-simone.blogspot.com
groetjes en een dikke kus van Thijmen (& Pelle)
Sybolt (& Simone)

Anoniem zei

Lieve allevier,

We hopen dat ons kaartje is aangekomen en denken veel aan jullie. Natuurlijk was de situatie met Merlijn van een heel andere orde, de 3x dat hij in het UMCG heeft gelegen, maar we kunnen zo ontzettend goed voorstellen hoe het is om daar de nachten af te wisselen, het nuchterblijven van je kleine ventje en hem 'zomaar' in handen te geven van een artsenteam. Ontzettend veel sterkte met het wachten dit weekend!!!

Dagdag, lieve groeten van
Richard, Marike en Merlijn
(p.s. komen we onze oude Gerbrand Bakkerburen (Sybolt en Simone en kids) tegen op jullie blog, wou alleen dat het in andere omstandigheden was...)

Anoniem zei

Gwen en Johan,
Wij wensen jullie ontzettend veel sterkte! Veel meer weten we op dit moment niet te zeggen, maar weet dat we heel veel aan jullie denken!!

lieve groeten, Erna en Frans

Anoniem zei

Lieve Binc,

Dit gedichtje is voor jou!
Tanja, Remco, Maarten en Lucas

Aapje in het bos

Er loopt een aapje in het bos
En niet in een kooi, maar los
En het aapje komt naar jou toe, het is heus
En het aapje pakt je zo............bij de neus

En het aapje komt naar jou toe, echt waar hoor
En het aapje pakt je zo............bij je oor

En het aapje kruipt naar jou toe, net een spin
En het aapje pakt je zo............bij je kin

En het aapje komt naar jou toe, het is echt waar
En het aapje pakt je zo............bij je haar

En het aapje komt naar jou toe, het is niet bang
En het aapje kust je zo............ op je wang

En het aapje komt naar jou toe als een echte aap
En dan .............valt het aapje in slaap.

Anoniem zei

Lieve Stijn,

En deze is voor jou.
Liefs,
Tanja, Remco, Maarten en Lucas

Later als ik groot ben

Later als ik groot ben, ga ik een auto kopen
Dan hoef ik lekker niet meer te lopen
Later als ik groot ben koop ik ook een boot
Daar ga ik dan mee varen, achter het huis in de sloot
Later als ik groot ben, ga ik op de radio liedjes zingen
Dan staat iedereen voor de radio mee te springen
Later word ik dokter in het ziekenhuis
Dan maak ik iedereen beter en stuur ze naar huis
Later, ja later wil ik nog veel meer
Maar dat zien we dan wel weer

Anoniem zei

Hallo Johan, Gwen, Stijn en Binc,

Ik wil jullie even laten weten dat ik vaak aan jullie denk en het nieuws op de weblog met spanning volg. Tjonge, wat staat de wereld dan ineens op zijn kop en leef je met veel zorgen en onzekerheden.
En nu lees ik net dat het nog wel een tijd kan duren voor er meer bekend is. Ik wens jullie veel moed en sterkte. Veel liefs en dikke kus van Sandra (Baloe)